לאחרונה השיקה מטרנה את השפה הפרסומית החדשה שלה. מהיום מטרנה זה לא הכי קרוב לאמא, אלא מטרנה- תקשיבי לאינטואיציה שלך.

הבחירה בהאכלה באמצעות תמ"ל, למרות שפופלארית מאוד כיום, עדיין נתקלת בלא מעט התנגדויות ובוז. בדיוק מהסיבה הזו, מטרנה מעודדת את האמהות לעשות את הבחירה הכי נכונה להן לפי מה שצו ליבן והאינטואיציה שלהן מורה להן. השפה החדשה לוותה בקמפיין גדול בעמוד הפייסבוק של מטרנה- מטרנה- Facebook  ובסרטון פרסומת שהופיע בטלויזיה וניתן לראותו כיום בערוץ מטרנה-YouTube.

לבד מההשקה הזו, מטרנה משקיעה גם רבות באמצעי השירות השונים שלה ובשידורגם. המהפך החל כבר לפני שנתיים עת הושק שירות מטרנה גרופEAT – קבוצות וואטס אפ המאפשרות לאמהות להתחבר אליהן ולשאול באופן ישיר את יועצות מטרנה את כל השאלות הרלוונטיות לנושא הקבוצה הייעודית. וכעת, לפי כתבה זו שפורסמה באתר Ynet- מטרנה מייעצת לאמהות בשידורים חיים בפייסבוק . במסגרת השירות, בכל תקופת זמן עליה יודיעו בערוץ מראש, תבחר יועצת בנושא שונה שתעלה בשידור חי לעמוד ותענה על שאלות הגולשים והגולשות של כל מי שמחובר לעמוד. עם תום השידור, יוכלו הגולשים לחזור אל המשדר בכל זמן שירצו תחת קטגוריית הוידאו המצורפת לעמוד הפייסבוק של המותג.

מה עוד מטרנה מכינה לנו? ימים יגידו.