Rate this post

ירושלים, עיר הבירה שלנו, היא גם אחד מהאתרים הכי מתויירים בעולם. אז נכון, בדרך כלל אנחנו הישראלים מגיעים לירושלים לטיול יומי ומיד חוזרים הביתה, אבל מצד שני, יש כל כך הרבה מה לעשות בעיר הזאת, למה שלא נאריך את הטיול ונישאר לישון בעיר? רגע לפני שאנחנו מרימים את הטלפון ומתקשרים להזמין מקום לינה, ישנם מספר דברים שכדאי להקפיד עליהם בטרם אנחנו מזמינים חופשה במלון יוקרה בירושלים. ככל שנקפיד על הדגשים הללו, כך נוכל לבחור במלון המתאים יותר לאופי הטיול שלנו ולצרכים שלנו, מה שיהפוך את כל החוויה לכיפית ומהנה הרבה יותר.

כמה זמן לפני החופשה נזמין לנו מקום לינה?

תמיד טוב לשריין מוקדם ככל האפשר מקום לינה בירושלים. בחגים ובזמנים אחרים בהם רבים מאיתנו מטיילים, התפוסה במלונות אלו גבוהה ולפעמים מלאה. ככל שנקדים להזמין כך המחירים יהיו נמוכים יותר וכך נוכל לקבל יותר הצעות מהמלונות השונים ולערוך השוואה בין המחירים. לכן, עוד לפני שאנחנו מתכננים את המסלול ואת הבילויים בהם אנחנו רוצים להתנסות, יש לדאוג למקום לינה בהקדם.

ללון במרכז העניינים או בסביבה מרוחקת ?

דבר נוסף שיש לשאול את עצמנו בטרם אנחנו משריינים מקום לינה, הוא מה אנחנו מתכננים לעשות במהלך שהותנו בירושלים. הסיבה לכך היא שהדבר יכול להשפיע על בחירת מיקום המלון. אם אנחנו מגיעים עם רכב אולי נרצה להתאכסן במקומות מרוחקים ממרכז העיר כגון מלון כרמים השוכן בהרי ירושלים. אם אנחנו מגיעים ללא רכב, ייתכן ונרצה ללון במלון אשר נמצא במיקום מרכזי בעיר ושממנו נוכל לצאת לסיורים ולבילויים שלנו ביתר נוחות.

ילדים קופצים במסדרונות או השקט של מלון כרמים?

דבר נוסף שחשוב לשאול את עצמנו הוא האם המלון שאנו בוחרים לנו מתאים לאופי הטיול שלנו. אם אנחנו מטיילים עם בן או בת זוג סביר להניח שנרצה לבחור במלון שקט ושלו כגון מלון כרמים. במידה ואנחנו מטיילים עם המשפחה המורחבת ועם ילדים קטנים, נרצה לבחור מלון אשר מציע אופציות ובילויים המותאמים לילדים קטנים.

לסיכום

ישנם הרבה מלונות יוקרה בירושלים בהם אנחנו יכולים ללון. עם זאת, כדאי להקפיד על מספר דגשים בטרם אנחנו מרימים את השפופרת ומשריינים לנו מקום לינה. כך נוכל לוודא שחוץ ממלון טוב, אנחנו גם מקבלים את הדברים שחשובים לנו, בין אם זו קירבה למרכז העניינים או שקט ושלווה שכל כך חשובים במידה ואנחנו רוצים לערוך חופשה רומנטית.