Rate this post

אם החלטתם לצאת לכמה שעות רומנטיות או ליום של כיף, כדאי כי תטיילו באזור הרי ירושלים הירוקים אשר טובלים בנופים מרגיעים, תצפו בשקיעה  ותחושו את האווירה המיוחדת של העיר הקסומה. בסופו של הביקור, תוכלו למצוא חדרים לפי שעה בירושלים  שבהם תוכלו להתרווח וליהנות מכל הנוחות, העיצוב והאווירה. תוכלו לבחור חדרים אינטימיים בסגנון כפרי, כאלה שיש בהם ג'קוזי, פינת ישיבה, מיטה גדולה ומפנקת, מצעים נקיים ובכלל, עיצוב וניקיון מופתי. אם תירצו, תוכלו להשתמש עם המטבחון, או לשבת בפינת הישיבה מול טלוויזיה גדולה ומשוכללת בכבלים, ליהנות מסרטים ומוסיקה ולצאת למרפסת בשקיעה לצד גינה מטופחת ונופים מרהיבים.

בירושלים ניתן למצוא הרבה מקומות למנוחה בשניים כמו צימרים בירושלים שמזכירים בקתה מרגיעה בשוויץ, על הרים ובין עצי אורן גבוהים. הדיסקרטיות הינה מוחלטת ותוכלו לשלם על הצימר ללא מפגש. החניה צמודה לצימר ואתם תיהנו מפרטיות מלאה ומגישה נוחה.

למצוא מקום מפנק גם בסביבת העיר ירושלים

ירושלים הינה עיר גדולה ומיוחדת, כאשר יש בה את מרכז העיר ויישובים יפהפיים על הרים ונופים עוצרי נשימה. גם שם תמצאו צימרים באזור ירושלים שיתאימו לכם על פי המראה, הנוחות והמחיר. ניתן למצוא באתר את הצימרים שיתאימו לכם ממש כמו כפפה ליד, כאשר אתם צופים בתמונות של הצימר ויודעים מה מצפה לכם ואם אהבתם את הסגנון או את המקום בכלל. אם החלטתם שמגיע לכם כמה שעות של אושר ותשוקה, תוכלו ללכת על צימרים יוקרתיים שניתנים להשכרה לפי שעות ולמצות כמה שעות עד תומן עם המון פינוק, מה שיסייע לכם במילוי מצברים.

בגלל שהביקוש לאירוח לפי שעה ,עלה בשנים האחרונות, ההיצע עלה אף הוא, כך שניתן בקלות למצוא צימרים ליד ירושלים. גם משפחות מעוניינות בסוף שבוע של נופש, כך שהן יכולות למצוא את החדר האידיאלי עבורן. הרבה יותר משתלם להזמין נופש למשפחה בת כמה נפשות, היות ומחיר הצימר עבור לילה הינו אחיד ולא מחייבים יותר על פי מספר הנופשים בצימר. ניתן להזמין ארוחות בוקר בהזמנה מראש ולמצוא מסעדות נהדרות בקרבת הצימר.

צימרים לזוגות גם לפי שעה

מי שמעוניין למצות חופשה באווירה פסטורלית ורגועה, לבלות כמה שעות רומנטיות עם בן או בת הזוג, תוכלו ליהנות מאפשרות של צימרים לפי שעה בירושלים, אשר באמצעותם, תחוו חופשה קצרה וחווייתית עם כל היוקרה, הפינוקים והעיצוב המושלם והאינטימי שהושקע בצימרים אלה. מי שמעוניין להחזיר לחיי האהבה שלו את הרומנטיקה, יכול להפתיע את בת הזוג בחופשה בצימר בת כמה שעות ולהצית שוב את הניצוץ.

צימרים בירושלים והסביבה עשויים לענות לכם על צרכים שונים ויש לבחור את הצימרים השונים אם ללילה, לפי שעות או אם לנופש של סוף שבוע או כמה ימים. גם לציבור הדתי השומר שבת וחג, ניתן למצוא צימרים לשומרי שבת עם כל מה שנחוץ לשמירה על שבת וחג, כגון פלטת שבת, מיחם, שעון לדוד ולמזגן ועוד. שכונות יפהפיות נמצאות בירושלים וניתן למצוא גם שם בצידי הכניסה לעיר או במקומות מרוחקים יותר חדרים וצימרים לפי שעה.

הנוף של ההרים בירושלים, הינו נוף טיפוסי ותוכלו בקלות למצוא צימרים בהרי ירושלים שיזכיר לכם בילוי באירופה היפה באחד הכפרים הציוריים.

 

למצוא חדרים וצימרים בירושלים גם ללא הזמנה מראש

אם החלטתם לנפוש בירושלים, ליהנות מהאוויר הצח בירושלים, תוכלו להחליט לנוח לכמה שעות במתחם של צימרים בעין כרם הנחשבת לאחת השכונות היפות והציוריות בעיר. מצד אחד העיר קרובה ותוכלו ליהנות בטיול במקומות מיוחדים, בסמטאות, בעיר העתיקה כאשר המרחק הינו קצר. האופציות הן רבות וההיצע מגוון ורחב בעיר שיש בה קסם, שלוה ואווירה כה רומנטית שתתאים לכם הזוגות.

צימרים בירושלים לזוגות הינה חופשה נהדרת שלא תעלה לכם הרבה ותוכלו למצות כל דקה ושעה עד תומה, בין טיולים, שלווה, אינטימיות והנאה רצופה. התמורה המתקבלת היא גבוהה ולכן,  זוגות מחפשים לא לשהות בבתי מלון המוניים, אם בגלל העיצוב, הסביבה, והפרטיות שיש רק בחדרים וצימרים , אם לפי שעות, ללילה או לכמה ימים.

תחזרו ליהנות משלווה ופסטורליות בצימר או בחדר מפנק בשכונה הנחשבת בעיר. למרות שאין ים בירושלים, האופציה לבלות את ימי הקיץ החמים היא לבחור צימרים באזור ירושלים עם בריכה המשקיפה להרים עם נוף ירוק ומרהיב. גם טיול במעיין רפא הנמצא בכניסה לעיר, יוכל להעניק לכם חוויה מדהימה , במידה והחלטתם על נופש בן כמה ימים.

הבחירה של רוב הזוגות הרומנטיים במציאת צימרים וחדרים בירושלים וסביבתה

אז אם החלטתם לחפש צימרים באזור ירושלים לזוגות או לינות עם המשפחה באזורים מיוחדים ובמחירים שפויים , כאשר התמורה היא גבוהה, תכלו למצוא חדרים וצימרים בפורטל רומס24.

מרחבי הרשת:

מטרנה – כתבה באתר מאקו

גלקסי s24 – באתר פלאפון

סיבים אופטיים מבית יס