Rate this post

זה לא משנה אם אתם בני 25, 40, 60 או 100 – כל עוד הראש עובד, זה תמיד נחמד ומועיל ללמוד דברים חדשים. אבל מה בדיוק? אם אתם לא בטוחים, הנה כמה רעיונות לקורסי העשרה נהדרים למבוגרים שאולי יעניינו אתכם.

קורס תפירה

מי שמתעניין באופנה ובמלאכה, קורס תפירה ותדמיתנות הוא רעיון מעולה. הקורסים כוללים עבודה מעשית, היכרות עם בדים וגזרות, עקרונות של עיצוב, שימוש בטכניקות שונות וכן הלאה.

קורס שפת הסימנים הישראלית

קורס שפת הסימנים יכניס אתכם אל עולמם של החירשים וכבדי השמיעה בארץ. תוכלו ללמוד את השפה לעומק ועל הדרך לעסוק בנושאים אתיים, טיפוליים והיסטוריים של אוכלוסיות כבדות שמיעה. הקורס גם יאפשר לכם לעסוק בתור מתרגמים וזה כלי מצוין גם למי שעוסקים בתחום הטיפול באופן כללי.

קורס בישול

אין יותר כיף מללמוד ולדעת עוד על בישול, אפייה וטכניקות נוספות להכנת אוכל. הקורסים משתנים ומתחילים מסדנאות חובבים ועד לקורסים מקצועיים יותר שיוצאים איתם עם תעודה ואופק לעיסוק במקצוע. כדאי להתחיל עם סגנון הבישול שאתם הכי אוהבים.

קורס סקיפרים ושיט

עוד תחום מרתק הוא תחום השיט והים. קורס סקיפרים ייקח אתכם היישר אל הים הפתוח וייתן לכם את הידע להשיט יאכטות, סירות וספינות בגדלים שונים ובתנאים שונים, תלוי עד כמה רחוק תרצו לקחת את זה.

קורס משחק ותיאטרון

תנו לילד הפנימי שלכם לצאת החוצה עם קורסי תיאטרון ואימפרוביזציה. מתאים במיוחד לאנשים עם חיידק הבמה ובאופן כללי לאנשים מוחצנים יותר.

מכאן, כל מה שנשאר זה לבחור את הקורס שהכי עושה לכם את זה. אל תשכחו שבכל גיל ובכל שלב בחיים, אפשר ללמוד דברים חדשים, להרחיב את תחומי הידע ולהעשיר את עולמנו.

 

מטרנה – פייסבוק

מטרנה – במחירים מיוחדים