Rate this post

 

רוצים לנסוע לצפון עם כל המשפחה, ליהנות מכל היתרונות והפינוקים של מלון, אך גם מהאינטימיות של צימר? מלון בהרצליה בינהרים הוא בדיוק המלון בשבילכם.

מלון בינהרים הוא מלון בוטיק מיוחד הממוקם במושב גדעונה שלמרגלות הר הגלבוע, שעת נסיעה בלבד ממרכז הארץ. המלון המרשים ממוקם במבנה חדש הבולט בשטח ומוקף בנופים ירוקים מרהיבים המאפיינים את הגלבוע.

במלון תוכלו למצוא 10 חדרים המעוצבים בסגנון ביתי ואלגנטי וכוללים ריהוט עץ, צבעים חמים וחלונות גדולים שיאפשרו לכם ליהנות גם מהנוף הייחודי שיזכיר לכם ציור – הירוק של העצים, הכחול של השמיים והחום של האדמה.

במלון בינהרים ישנם 8 חדרי אירוח ו-2 סוויטות מפנקות במיוחד. חדרי האירוח מרווחים מאוד וכוללים מיטה גדולה ומרווחת, טלוויזיה בלוויין וספה נפתחת המתאימה לילדים ולמבוגרים כאחד. סוויטת הגן מכילה שני חדרי שינה וג'קוזי, ואילו סוויטת הגג כוללת מטבחון, פינת אוכל ופינת ילדים. שתי הסוויטות כוללות חצר פרטית שתאפשר לכם ליהנות מהנוף בפרטיות מושלמת.

בנוסף לחדרים המאובזרים, תוכלו ליהנות גם מלובי, בריכה לילדים, חדר אוכל אינטימי בו מוגשת ארוחת בוקר עשירה, חדר טיפולי ספא, משחקייה לילדים, משחקי חברה ואף מטבח אורחים מאובזר ומצויד בו ניתן לבשל וגם לשבת וליהנות עם המשפחה והחברים. כמו כן, בתור אורחי המלון תוכלו ליהנות מכניסה חופשית לבריכת השחייה הממוקמת בקיבוץ השכן, וכן לקבל הנחות לאטרקציות ואתרי בילוי.

עבודה בבית מלון בתל אביב, המלון מתאים לכולם ומיועד לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות קטנות. כמו כן, ניתן ואף מומלץ לערוך בו אירועים כמו ימי הולדת, ימי נישואין, מסיבות רווקים ורווקות וכל אירוע אחר שתוכלו לחשוב עליו. בחדר האוכל תוכלו למצוא מקרן המתאים לאירועים משפחתיים ועסקיים גם יחד.

המלון ממוקם בלב העמק ובקרבת אזורים פסטורליים רבים כמו עמק המעיינות, נצרת והכנרת, ובאזור ניתן למצוא אתרים מוכרים ואטרקציות כמו הסחנה, גן גורו, גני חוגה, טיולי אופניים, טיולי ג'יפים, כדור פורח, מרכזי מבקרים, סדנאות מיוחדות, יקבים, מסעדות מומלצות ופעילויות מהנות נוספות.

בואו להתארח במלון בינהרים עם האנשים הקרובים אליכם ביותר, ומובטחת לכם חוויה שכולה פינוק והנאה מהקסם של הגלבוע, בנוחות מירבית ובאווירה נעימה. על החופשה הזאת אסור לכם לוותר.