Rate this post

רבות דובר על משחק הידידות של נבחרת ישראל בכדורגל מול נבחרת ארגנטינה אשר היה עתיד להתקיים בישראל. תחילה, כאשר הכל כבר היה סגור וכל אוהדי הכדורגל בישראל פינטזו לצפות במסי וחבריו משחקים על אדמת ארץ ישראל מול נבחרת ישראל, הכל התפוצץ והשאיר חובבי כדורגל רבים ברחבי המדינה מאוכזבים מאוד.

הסיבה המרכזית בגינה העניין התפוצץ ומשחק הידידות בין הנבחרות בוטל הוא לא אחר מאשר עניין פוליטי. המשחק, כאשר היה אמור להתקיים תוכנן להיות משוחק באצטדיון טדי שבירושלים אך העובדה שהוא היה עתיד להתקיים בבירת ישראל עורר מהומה רבה בעיקר בקרב ארגונים פרו פלסטינים שטענו שזהו שטח כבוש. בהיעדר אצטדיון לאומי, היות ואצטדיון רמת גן נמצא תחת שיפוצים וגם נחשב למאוד מיושן מעדיפים בהתאחדות לכדורגל לשחק באצטדיון טדי בירושלים ולא היו מוכנים להזיז את המשחק לאצטדיון אחר כאשר גם מירי רגב, שרת התרבות והספורט התעקשה בכל מחיר אשר המשחק ישוחק באצטדיון טדי שבירושלים, תחת הטענה שזוהי בירת ישראל.

לאחר ההתעקשות מצד נבחרת ישראל לשחק אך ורק בירושלים וההתנגדות של הארגנטינאים עקב הלחץ הבינלאומי של מספר ארגונים פרו פלסטינים הוחלט לבטל את המשחק היות ולא הגיעו בין שתי ההתאחדויות לכדורגל לעמק השווה. יש היאמרו כי הביטול של משחק הידידות בין שתי הנבחרות לא רק השאיר אוהדי כדורגל רבים מאוכזבים אלא גם עורר הרבה ביקורת כלפי מדיניות ההתאחדות לכדורגל אשר מערבת ספורט ופוליטיקה. בנוסף לא ניתן להתעלם מהנזק הכלכלי שנגרם להתאחדות לכדורגל שהייתה מצליחה להגדיל את קופתה ממכירת כרטיסים לאוהדים שרוצים לראות את מסי בפעולה.

מרחבי הרשת:

מטרנה – כתבה באתר מאקו

גלקסי s24 – באתר פלאפון

סיבים אופטיים מבית יס