5/5 - (1 vote)

אין ספק כי ירושלים הפכה להיות בשנים האחרונות לעיר בילויים עם מגוון של מקומות מגניבים אליהם אפשר לצאת בערב וגם לחגוג עד השעות הקטנות של הלילה בעיקר בשל העובדה שאלפי סטודנטים עוברים אליה בשנה כחלק מתכנית הלימודים. הנה חמשת המועדונים הכי פופולאריים בירושלים שישאירו אתכם עירניים ויגרמו לכם לקום מהכסא…

  1. ג‘סטיס – המועדון ממוקם ממש בסמוך לתחנת הרכבת, ק‘ 8 דקות הליכה מהכותל. ההאנגר מעוצב ברמה גבוהה ומציע מסיבות במגוון של סגנונות מוזיקה לאורך כל ימות השבוע. ניתן גם לקיים במקום אירועים פרטיים כמו בת או בר מצווה, חתונות או אירועים עסקיים כמו כנסים והשקות עם התייחסות ספציפית לצרכי האירוע וחברת הפקות שתלווה את התהליך כולו.
  2. אוליבר טוויסט – מועדון ריקודים באווירה צעירה וקלילה המעוצב בסגנון של דאנס בר, ממש כמו בימים הטובים. לאורך השבוע יש ליינים מתחלפים, כך שאפשר לבדוק לפני שמגיעים לגבי הסגנון המוזיקלי והדיג‘יים שמגיעים למקום. גם כאן ניתן לקיים אירועים מסוגים שונים ולבחור בין ארבעה חללים מרשימים.
  3. בר הצעצוע – בעבר המקום שימש בתור אחת מחנויות הצעצועים הידועות ביותר בירושלים. אל המקום מגיעים באופן קבוע סטודנטים בגילאי 25-36 כאשר השילוב בין מוזיקה טובה, בר באווירה של מנהטן ומגוון של ליינים ודיג‘יים מובילים שמגיעים למקום מדי ערב הופכים אותו לאחד מהמועדונים הכי נחשבים בעיר הבירה.
  4. בר השכנה – הבר ממוקם ברחוב בית יעקוב, ממש בסמוך לשוק מחנה יהודה ומוגדר בתור בר שכונתי מקומי בעיצוב מודרני עכשווי. מגוון של סגנונות מוזיקליים כמו מוזיקה אינדית, אלקטרו, רוק ופופ עכשווי ממגנטים מאות צעירים לאחד המקומות הכי מבוקשים בעיר. פחות מתאים לריקודים סוערים, יותר לישיבה על הבא עם תפריט עשיר בטאפסים מעולים ותפריט אלכוהול משובח.
  5. המזקקה- יש יאמרו שמדובר במקום הכי שווה בעיר. המזקקה ממוקמת ברחוב שושן 3 והיא שילוב בין מקום אידיאלי לשבת על כוס בירה או יין על הבר בסוף יום ארוך, במה לאמנים בתחילת דרכם המופיעים במקום מדי שבוע ומקום בו מציגים תערוכות ומיצגי אמנות מרהיבים.

מרחבי הרשת:

מטרנה – כתבה באתר מאקו

גלקסי s24 – באתר פלאפון

סיבים אופטיים מבית יס