Rate this post

לא סתם ירושלים נחשבת לעיר עם מגוון של אפשרויות ומתאימה לכל סוג של בילוי בכל זמן. אם גם אתם רוצים לבקר עם הילדים בעיר הבירה ומחפשים מה כדאי לעשות, הנה חמשת הפעילויות לילדים הכי אטרקטיביות בירושלים.

 

  1. מוזיאון ישראל – קצת תרבות לא תזיק לאף אחד ואולי אפילו להיפך. המוזיאון הנחשב בישראל מציע מגוון רחב של פעילויות לילדים המשתנות לאורך כל השנה. יש אגף נוער פעיל וכמובן שניתן להתרשם מהתערוכות המוצגות בו, מאוספי ארכיאולוגיה מרשימים, הדגם של בית המקדש ולברר בתקופה שבה אתם מגיעים לגבי סיורים מודרכים המתאימים כמובן גם לילדים.
  2. גן החיות התנכ“י – מי שעדיין לא ביקר באחת האטרקציות השוות בישראל באופן כללי ובירושלים באופן ספציפי, גן החיות בהחלט שווה ביקור. מגוון עצום של בעלי חיים מכל הסוגים, חלקן משוטטות להן בצורה המדמה את הטבע, ללא כלובים. ניתן להגיע לגן החיות ממש בקלות מבלי לצאת עם הרכב ולהסתבך עם חניה.
  3. החיזיון הלילי במגדל דוד – זו כבר לא רק אטרקציה, אלא ביקור חובה שאסור לפספס. בשעות הערב אחרי השקיעה, החומות של מצודת דוד המרשימה הופכות למופע לילה עם אורות מרהיבים. החיזיון מספר את ההיסטוריה של המצודה כאשר המופע משלב נגני וידאו, מגוון של צילים, מחשבים ליצירת אפקטים, מערכת סאונד מתקדמת ובתי הקרנה.
  4. התחנה לחקר ציפורים – חווית טבע מרהיבה לכל המשפחה. האתר שייך לחברה להגנת הטבע ומציע מגוון רחב של פעילויות לילדים ומבוגרים ביחד. אל האתר מגיעות ציפורים מזנים שונים ואפשר בתקופות מסוימות ממש לראות נדידה ולהקות של ציפורים. התחנה ממוקמת בסמוך למתחם הכנסת וניתן להגיע אליה בקלות עם תחבורה ציבורית בתוך העיר.
  5. מעלית הזמן – אטרקציה מושלמת למי שמחפש בילוי מגבש וכייפי על הילדים לצד חוויה לימודית מעשירה. המעלית מצוידת במושבים מיוחדים כאשר תוך כדי המעבר אחורה בזמן, ניתן לנוע ולהנות ממגוון של אפקטים שממחישים את מה שקורה בצורה מופלאה. יש גם גרסת 2D שמציעה מסע במעמקי האדמה ממנו עוברים לפגוש את דוד המלך ולסייר בנקודות ובאירועים שונים המאפיינים את ירושלים על פני ההיסטוריה.

מרחבי הרשת:

מטרנה – כתבה באתר מאקו

גלקסי s24 – באתר פלאפון

סיבים אופטיים מבית יס