Rate this post

ירושלים, עיר הבירה, מציעה לנופשים ולמטיילים אינספור אטרקציות ובילויים מסוגים רבים. אוכל טוב, פעילויות לילדים, הצגות, מרכזי קניות או סיור בשווקים הססגוניים – כל אחד יכול למצוא מה לעשות בירושלים.

סיור בגן החיות התנכ"י

אם אתם מחפשים אחר בילוי נחמד לכל המשפחה בירושלים, בהחלט שווה לבדוק את האופציה של ביקור בגן החיות התנכ"י. בגן החיות התנכ"י אפשר למצוא בעלי חיים מסוגים שונים : יונקים, עופות, זוחלים, דגים ועוד. הגן פתוח במשך כל ימות השבוע ומומלץ להתעדכן בזמני הפתיחה באתר ואף להזמין כרטיס מבעוד מועד. מחירו של כרטיס כניסה אינו גבוה יחסית, וישנן הנחות לילדים, לחיילים, לנכי צה"ל ועוד. באתר האינטרנט הרשמי של גן החיות התנכ"י אפשר גם להתעדכן לגבי פעילויות מיוחדות, למשל האכלות של בעלי חיים, אליהן אפשר להצטרף. חוויה מומלצת לחובבי בעלי החיים.

עיר דוד : הגרעין הקדום של ירושלים

פעילות מומלצת נוספת היא סיור בעיר דוד, המהווה את הגרעין ממנו צמחה העיר ירושלים. עיר דוד נקראת כך משום שנבחרה על ידי דוד המלך לשמש כבירת ממלכת ישראל. במהלך הסיור בעיר דוד נפתח לנו צוהר אל שורשיה של ירושלים, ובשל כך, גם אל שורשיו של עם ישראל. תחילת הסיור בתצפית פנוראמית ומיצג תלת מימדי, והמשכו ב"ארמון", מבנה מתקופת מלכי יהודה. בהמשך עובר הסיור במערכת המים התת קרקעית ששימשה את הדרים בעיר דוד ועוד. הסיור הוא מעגלי, כך שהמטיילים יוצאים בדיוק במקום בו החלו את הסיור, דבר נוח מאוד. באתר האינטרנט של עיר דוד ניתן למצוא פרטים נוספים כגון שעות הסיורים, מחיריהם ואטרקציות נוספות שמציעה עיר דוד.

לשים את הראש במלון

במידה ואנחנו עורכים טיול של מספר ימים בירושלים, אפשר לבדוק אופציות לינה באחד מהמלונות המצויינים שיש בעיר, עיר תיירותית מן המעלה הראשונה. בירושלים מלונות מצויינים רבים כגון מלון כרמים המפואר, או מלון ממילא שממוקם בלב שכונת ממילא, והאפשרויות עוד רבות. כדאי להזמין מקום לינה מוקדם ככל האפשר, זאת על מנת שיהיה לנו את הפנאי לערוך השוואת מחירים ועל מנת שהתאריכים הרצויים לנו יהיו פנויים.

אוכלים ושותים אצל שף אסף גרניט

אף טיול לא מושלם בלי ארוחה טובה. ירושלים עושה התקדמות אדירה בשנים האחרונות מבחינה קולינרית, ולראייה הן מסעדות השף שנפתחות זו אחר זו. מסעדת מחניודה של השף אסף גרניט היא פנינה בזירת הקולינריה המקומית ורבים מגיעים אליה מכל קצוות הארץ. אלו מאיתנו המעדיפים ארוחה קלה יותר, יוכלו למצוא אוכל ביתי טעים ביותר בשווקים המקומיים.