Rate this post

אין כמו ירושלים לחגיגה של אירוע מיוחד. הנוף המיוחד של העיר שמוקפת הרים מכל כיוון, בתי האבן שכבר עם העליה לירושלים מכניסים לתוך האווירה שיש רק בעיר הזאת, העיר העתיקה, החומות, כל הסמטאות וגם הטבע הנהדר שיש בעיר ומחוצה לה. אפשר למצוא בו פינות חמד רבות לחגיגה של אירועים בטבע למי שמתחבר לסגנון. זוהי גדולתה של ירושלים- כל אחד יכול למצוא בה את הפן אליו הוא מתחבר ולמצוא את המקום שיהפוך את האירוע שלו לבלתי נשכח.

חתונה של טבע

כל מי שנהנה מנוף ירוק והררי, מעיינות נסתרים, בוסתנים של עצי פרי שצצים בכל מיני פינות יהנה לחגוג בטבע שסביב העיר. ירושלים וההרים שסביב לה יכולים נלהיות לוקיישן נהדר לחתונה, יום הולדת מיוחד, או כל אירוע משפחתי. בירושלים וסביבתה יש מספר מקומות מסודרים שמספקים לכם את כל התנאים לארגון אירוע מקסים מחד אך התחושה היא שאתם בליבו של הטבע מאידך. אחד המקומות האלה הוא החווה האורגנית טור סיני. זוהי חווה שמשתרעת על פני שטח נרחב מלא בעצי פרי- גפנים, תאנים ועצי פרי לנוספים שיוסיפו צל וגם אוירה. החווה נמצאת בעמק הארזים שבמבואות ירושלים. יש בה שילוב של מטעים, עצי בוסתן, ונוף של הרים המקיפים את העמק. זהו מקום לאירוע בלתי נשכח. כמובן שניתן למצוא מקומות רבים אם אתם רוצים אירוע של טבע נטו. סביב ירושלים ישנם יערות שבתוכם חבויים מעיינות כמו מעיינות עמינדב למשל. אם אתם מעוניינים באירוע טבע אמיתי תצטרכו כמובן לדאוג לכל מה שמסביב כמו שולחנות וכסאות, תאורה, מערכת הגברה או להיות בתיאום עם חברת הקייטרינג שתדאג לכל אלה או לחברה של הפקת אירועים. תוכלו לקשט את הטבע בפרחים ססגוניים. ישנן חנויות פרחים המתמחות גם במשלוח פרחים בירושלים שישמחו לספק עבורכם את הפרחים הנדרשים לאירוע הגדול.

אירוע מסורתי

אין כמו ירושלים כדי לחגוג בה את הצומת המרכזי של ילדכם בדרכו אל הבגרות, לפחות מבחינת היהדות. במילים אחרות- בר מצווה. גם הציניקנים ביותר יודו שבבר מצווה בכותל יש בה משהו מרגש. בר מצווה בכותל אינה רק הטקס נטו. אם תפנו לחברה המפיקה אירוע כזה תזכו להגיע לכותל לאחר שספגתם את כל האווירה של העיר העתיקה. תלכו בסמטאותיה של העיר העתיקה לאחר שנכנסתם באחד משעריה אל כיוון הכותל. אל רחבת הכותל תצעדו בתהלוכה ובשירה, ממש כמו טקס עליה לרגל לבית המקדש. כמובן שבאותו זמן ישנם בכותל מתפללים נוספים אשר ישמחו להשתתף ברגע העליה לתורה. קינוח של האירוע באחת ממסעדות ירושלים אשר צופות אל החומות יחתום לכם את היום המיוחד הזה. ניתן לערוך את האירוע כאשר מלווה אתכם מדריך עוד מהבית, תוך העליה להרי ירושלים כאשר בדרך ישנן הדרכות וסיפורים ונגינה בכלים, תיפוף ועוד.

אירועים בפארקים ובגנים

טיילת ארמון הנציב מורכבת בעצם משלוש טיילות שמתחברות ביניהן. גם אם אין בהם נציב, הארמון עדיין קיים וגם נוף שהוא נופה הירוק של ירושלים מצד אחד ונופו של מדבר יהודה מהצד השני. ליד טיילת ארמון הנציב ישנה מדשאה גדולה עליה ניתן לחגוג אירוע משפחתי לא גדול כמו יום הולדת עגול לסבא או סבתא, חתונת זהב ואפילו יום הולדת רגיל של אחד מבני המשפחה. ישנם גנים נוספים כמו גן הפעמון או גן סאקר בהם ישנן מדשאות רחבות ידיים עליהן ניתן לחגוג אירוע בדמות פיקניק גדול.

אירועים במסעדות

ניתן למצוא מסעדות רבות בהן האווירה היא מיוחדת. מסעדת מגדל דוד שבעיר העתיקה, קפה סטף, מסעדות בעין כרם שהיא שכונה בעלת אווירה מיוחדת וצביון כפרי שנשאר בו חותם אירופאי בזכות גגות מחודדים של כנסיות וצלצול פעמונים מדי שעה. ישנן מסעדות יפהפיות גם סביב ירושלים במקומות כמו נס הרים למשל, כאשר נוף מקסים של הרים, צמחיה עבותה ונחלים נשקפים מן המסעדה.מלונות ירושלים מבצעים יוכלו להציע לכם מסעדות איכותיות גם כן.

האפשרויות בירושלים הן רבות ומגוונות. נסו להיות ממוקדים. בחרו קודם כל איזה אופי הייתם רוצים לתת לאירוע שלכם וכך תוכלו לדעת איזה פנים של העיר יסייעו לכם לתת לאירוע שלכם את האווירה המושלמת, כך שהתמונה היושבת בדמיונכם תבוא לידי מימוש. התחשבו בכל משתתפי האירוע. אם מדובר בחלק גדול של המוזמנים שהם אנשים מבוגרים בחרו לוקיישן שיהיה נוח גם להם, כלומר אירוע בטבע פראי בלב היער הוא פחות מתאים, ואם בכל זאת זהו חלומכם, דאגו שיהיה במקום ציוד מתאים כמו כסאות נוחים ושולחנות.