Rate this post

הכנסתם כלב חדש לבית? ברוך הבא! זה הזמן לתת את הדעת על עניין האילוף של הכלב והקניית הרגלים נאותים בשביל שהשהות שלו אצלכם בבית תהיה נעימה עבורו ועבורכם. זה הזמן ללמד אותו את כללי ההתנהגות הבסיסיים ואת הדרישות שלכם ממנו. כי בשביל שגידול הכלב תהיה חוויה נעימה וחיובית עבורכם ועבורו הוא חייב להיות ממושמע, צייתן ובעל התנהגות נאותה. כל חריגה עלולה להסב לכם נזקים ועגמת נפש. מחפשים מאלף כלבים בירושלים? רוצים לדעת כיצד לבחור את המאלף המוצלח והנכון שיעשה את העבודה הנדרשת עבורכם ובצורה הטובה ביותר? להלן תקבלו טיפים שיעזרו לכם בבחירה של המאלף לכלב שלכם.

שיטת האילוף

בוודאי אתם יודעים שקיימות בתחום הכלבנות שיטות שונות לאילוף כלבים. עליכם לערוך מחקר קטן בשביל להכיר את השיטות השונות וללמוד מי מהן מומלצת וטובה, מי מהן נראית לכם הטובה ביותר עבור הכלב שלכם, ועבורכם כמגדלי הכלב.

קליק עם מאלף הכלבים

אמנם המאלף עתיד לעבוד בעיקר מול הכלב שלכם ולא מולכם, אבל בכל זאת חשוב כי תהיה כימיה בסיסית בינכם ותהיה לכם תקשורת טובה וזורמת אתו. רק כך הוא יוכל לבצע את העבודה שלו עבורכם מתוך תחושה של אימון הדדי והרגשה חיובית.

מתייעצים עם ידידים

אם אינכם מכירים מאלף כלבים בירושלים כדאי יהיה לכם להתייעץ עם ידידים או חברים שמתגוררים בעיר, ונעזרים מפעם לפעם בשירותיו של מאלף כלבים. כיוון שמי שמכיר מאלף בשטח והוא מרוצה מהעבודה שלו יוכל לתת לכם המלצה אמינה לגבי הבחירה הנכונה שלכם. כך תחסכו מסע בירורים מתיש ותוכלו לבחור על סמך הידע שיינתן לכם את המאלף הטוב ביותר והמומלץ בעבורכם.

תקשורת עם כלבים וגם עם אנשים

אמנם מאלף כלבים חייב לדעת את כללי התקשורת עם הכלב, אך חובה שהוא יהיה בן אדם ולא ידבר אתכם כמו אל כלב. וזה אומר שהוא צריך לדעת לשוחח עמכם ולכוון אתכם כראוי. לנהל אתכם את השיחות ולהבין אל נכון מהן הציפיות שלכם ממנו.

הכוונה לגבי ההמשך

במקרים רבים נערך האילוף בתנאי פנסיון. כך מנחיל המאלף שבחרתם את הכללים ואת ההרגלים לכלב. אמנם כאשר הכלב ישוב לסביבה שלו – הבית שלכם, עדיין יהיה עליכם להטמיע את ההרגלים הללו ולהפוך אותם לטבע עבורו בסביבת הגידול שלו. בשביל שתדעו כיצד לעשות זאת עליכם לקבל הדרכה מקצועית שתקנה לכם כלים יעילים וטריקים בשביל ליישם ולהטמיע את ההרגלים ואת כללי המשמעת. לצורך כך עליכם לקבל הכוונה פרטנית וליווי לאורך תקופת ההסתגלות.

בוחרים איש מקצוע

לסיכום, יש לדעת כי בבחירת איש מקצוע בכל תחום גם בתחום של אילוף חיות חשוב לברר ולדעת כי אין כמו פגישה ראשונה בשביל לתת לכם את המידע המהימן ביותר, רק כך תוכלו להכיר את המאלף ולוודא כי הוא האדם הנכון בעבורכם.