Rate this post
אם גם אתם מנהלים עסק בישראל, אנחנו יכולים רק לנחש שהנפקה ושליחה של מסמכים שונים זה חלק בלתי נפרד משגרת העבודה שלכם: חשבוניות עסקה, חשבוניות מס, קבלות, הצעות מחיר ועוד. אם אתם עדיין עובדים בשיטה הישנה ועדיין לא עברתם לחשבונית ירוקה, הנה כמה סיבות טובות למה כדאי לעבור לחשבונית דיגיטלית כבר ממחר בבוקר.
 
ניהול קל ופשוט במקום אחד

בואו נדבר על היתרון הראשון של חשבונית אונליין – הסדר והארגון. במקום להדפיס עותקים של כל המסמכים ולתייק בתיקיות בצורה מיושנת, הם כולם מסודרים אצלכם בצורה פשוטה במערכת חכמה וממוחשבת ואתם אפילו יכולים להוריד אותם ולסדר אותם אצלכם במחשב.
 
שליחה מהירה ופשוטה ללקוחות
צריכים להוציא חשבונית עסקה לפני תשלום? רוצים לעניין לקוח בעבודה ולשלוח לו הצעת מחיר? כבר אין צורך לעשות את זה באופן פיזי, לשלוח בדואר או להזמין את הלקוח אליכם. מפיקים בקלות את המסמך ושולחים אותו בצורה פשוטה איך שרוצים – ווטסאפ, מייל, מסנג׳ר, כל האפשרויות בפניכם.
 
הרבה יותר חסכוני
זה אולי נשמע כמו זוטות, אבל במצטבר ההוצאות של עסקים על נייר והדפסה הן גבוהות במיוחד. חשבונית דיגיטלית חוסכת את כל העניין הזה ועסקים שעובדים עם הרבה לקוחות יכולים לחסוך באופן הזה אלפי שקלים בשנה ויותר. אגב, התשלום למערכות חשבונית ירוקה הוא הוצאה מוכרת לצרכי מס.
 
עושים טוב לעולם
ועם כל זה, עם חשבונית דיגיטלית אתם יכולים לתרום בדרככם למהפכה הירוקה של העולם. פחות דפים, פחות דיו ופחות זיהום אוויר וכריתה של עצים.
 
גם אתם רגילים להתנהל בדרך הישנה, דעו שמעבר לחשבונית ירוקה הוא קל ואינטואיטיבי למדי וניתן לעשות את זה בקלות ובלי הרבה בלגן ועיסוקים מיותרים.  

מרחבי הרשת:
מטרנה – שיתוף פעולה מעניין עם עמותת ער"ן – תמיכה נפשית להורים לאחר לידה
מפת האימהות: פיתוח משותף לחברת הסטארט אפ JAMA וחברת מטרנה