Rate this post

בית"ר שנת 2021 מה אפשר להגיד… חוסר מזל או חוסר יכולת? טעויות שנעשו או הנחת תשתיות לעתיד? בכל מקרה כך או כך בית"ר של תחילת שנת 2021 לא נראית טוב בכלל, היריבות הכי מרות שלה לוקחות ממנה נקודות והיא נמצאת בסה"כ 4 נקודות מהקו האדום שמוביל לליגה הלאומית.

חוסר מזל או חוסר יכולת?

לפני שנעסוק ביכולת והמזל חשוב להזכיר כי תחילת השנה לוותה בהמון רעשי רקע שאולי הסיחו את הדעה מהכדורגל, משה חוגג עשה עסקה למכירת חלק נכבד מהקבוצה למשקיע (שותף) ערבי, בעינינו כמו בעיני רבים אחרים משה חוגג עשה מהלך מבורך שיוציא סוף כל סוף את הקבוצה ממעמקי החושך הגזעני שהיא הייתה שקועה בו מאז ומעולם והמהלך אף הוציא סוף כל סוף את הרוב השקט והשפוי של אוהדי בית"ר בהודעות תמיכה ואף הפגנתם במתקן האימונים בבית וגן שזה הדבר הכי טוב שיצא מזה!

אבל יחד עם זאת גם המיעוט הגזעני פתח את פיו, האיומים החלו להגיע הסחות הדעת יחד איתם וכשהקהל מסוכסך ולא שקט גם הקבוצה נכנסת לסחרור, מלבד זאת שגם עם העסקה התעוררו בעיות משפטיות שמעקבות את הוצאתה לפועל ואף גרמו למשקיע קצת ללכת אחורה וזה עוד רעש רקע מיותר שמסיח את הדעה מהכדורגל.

האם זה חוסר יכולת? לא חושב שאפשר להגיד על שחקנים כמו עידן ורד, אלירן עטר, ירדן שועה, עלי מוחמד, אופיר קריאף, האסלביינק ואולסק כשחקנים עם חוסר יכולת, אולי הם לא מתחברים יחד אבל אין פה חוסר יכולת.

האם זה חוסר מזל? קרו לא מעט דברים שאפשר לקשר לחוסר מזל אבל זה יהיה התבכיינות ואנחנו לא מחפשים להתבכיין.

אז… לסיכום הרבה מאד דברים עברו על בית"ר בשנה האחרונה, החלפת מאמנים, הסיפור עם המשקיע החדש, חילופי שחקנים… יש כאן אי שקט מקצועי זה בטוח, יש כאן אולי גם מקרה של חוסר התאמה בין שחקנים שבסה"כ נחשבים לשחקנים לא רעים בכלל, אבל בסופו של יום משהו לא דופק ובשביל זה צריך למצוא את השינוי שכן יעבוד אם זה בצורה של החלפת מאמנים או שחקנים.

עוד אתרים שיעניינו אותך:

גלקסי S23 – המכשיר החדש מבית סמסונג – להזמנה מאתר פלאפון עם 5 שנות אחריות מהיבואן הרשמי ושליח עד הבית!