Rate this post

במהלך ההיריון גוף האישה מתמלא בהורמונים, מה שמביא לשיער סמיך, בריא ומלא ברק. לאחר הלידה מאגרי ההורמונים מתרוקנים, מה שמביא לפגיעה בשיער ולנשירה מהר מאד, מצב שיכול להיות בהחלט מתסכל ולא נעים. החדשות הטובות הן שזה חולף עם הזמן ועם מוצרי שיער מתאימים אפשר להחזיר את המצב לקדמותו אפילו מהר יותר. הנה כמה מוצרים ששווה להכיר ולנסות.

מוצרים עם שמן קיק

בשמן קיק יש חומצה ריצינולאית שהיא חומר אנטי דלקתי מעולה. תכשירים שונים המבוססים על שמן קיק הם מעולים לשיער ואפילו יכולים לקדם צמיחה ולמנוע נשירה. אפשר למצוא לא מעט מוצרים כאלו – שמפו, מסיכה לשיער, מרכך ועוד.

מסיכה לשיער להזנה

מסיכה לשיער זה מוצר מעולה שמתאים לנשים לאחר לידה ובכל פעם שצריכים שיקום שיער רציני. המסכות השונות מספקות לחות לשיער ומזינות אותו בחומרים חיוניים כמו ויטמינים, מינרלים, חומצה היאלורונית ועוד. ניתן למצוא גם מסיכות שעוזרות לעבות שיער דליל יותר וזה מתאים בהחלט לנשים שסובלות מנשירה מופרזת אחרי הלידה.

תערובות שמנים לחיזוק השיער

בתקופה האחרונה אפשר לראות פופולריות הולכת וגוברת של תערובות שמנים לשיער. מדובר למעשה על מיצוי של צמחים שונים שלהם סגולות בחיזוק השערה ובמניעת נשירה לאחר הלידה. בין היתר אפשר למצוא תערובות שמנים ממיצוי של עץ ארז, אילנג אילנג, אשכולית ועוד.

ממה כדאי להימנע?

כדי לשקם את השיער רצוי מאד להימנע מחשיפה ארוכה לשמש ללא הגנה, מעישון, משימוש במוצרים על בסיס כימיקלים ומשימוש במוצרים שעובדים על חום כמו מחליק או מסלסל.

זכרי שעם הזמן השיער חוזר לקדמותו לאחר הלידה ועד אז יש לא מעט דברים שתוכלי לעשות כדי לעזור לו. היאזרי בסבלנות ובקרוב תחזרי לעצמך.

מרחבי הרשת:

מטרנה בשיתוף פעולה עם עמותת ער"ן – מוקד לתמיכה רגשית עבור הורים

מטרנה – פייסבוק

מטרנה – במחירים מיוחדים