2.3/5 - (3 votes)

החלטתם לנסוע ולנפוש בבירתנו, ואתם מחפשים ממש ברגעים אלו בית מלון מומלץ בירושלים שינעים את השהייה שלכם בעיר? סביר להניח שאחת מהאפשרויות הטובות ביותר היא פשוט להתחיל לחפש באינטרנט או לחלופין לקחת רגע של נחת ולמצוא כאן באתר את המידע על בתי המלון המומלצים ביותר בירושלים שבהחלט יגרמו לחופשה שלכם להיות מושלמת ומרגיעה במיוחד.

ירושלים מוגדרת מאז ומעולם כיעד לתיירות, כאשר בכל יעד תיירות בעולם ניתן למצוא כמות גדולה יחסית של בתי מלון, ממש כמו בעיר הקודש.

אז מהם המלונות הכי מומלצים בעיר ואיך לדעתכם תוכלו ליהנות ככל האפשר מחוויות האירוח והשהייה?

המלונות הכי מומלצים בירושלים:

מלון המלך דוד

לרשת מלונות דן יש ארבעה מלונות בירושלים, אך המוכר מכולם, גם בארץ וגם בעולם הוא כמובן מלון המלך דוד. המלך דוד אומנם מוכר בתור המלך מסיפורי התנ"ך, אך גם על שמו נקרא אחד מבתי המלון היפים והפופולאריים כיום בארץ ישראל. המלון עצמו, כמו המלך :), ברמה של חמישה כוכבים ומנוהל על ידי רשת מלונות דן שהינה אחת מרשתות המלונות הנחשבות כיום בישראל, וכאמור מלון המלך דוד בירושלים הוא גולת הכותרת של מלונות דן בירושלים. כיום ישנם עשרות בתי מלון שנחשבים למובילים וטובים בישראל, אך לא פעם ולא פעמיים תוכלו לשמוע גם את וותיקי העיר וגם את סוכני הנסיעות המקצועיים ביותר שיספרו לכם שהמלון עצמו נחשב לאחד מהמובילים בתחום, גם באתרי השוואת מלונות, המלון מקבל במקרים רבים את הדירוג הטוב ביותר בין כל מלונות ירושלים.

מלון ממילא

זהו אחד מהמלונות הכי חדשים שתוכל למצוא בעיר, המלון עצמו הינו מלון 5 כוכבים ובהחלט נחשב לאחד מהמובילים, מיקומו בשכונת ממילא שבעיר ליד מרכז הקניות וכמובן שחשוב לציין שנגיש מאוד למוקדי העניין השונים בעיר וכמובן שגם תוכלו למצוא בקרבתו אטרקציות רבות בירושלים שיעזרו להנעים את השהייה. אורחי המלון זוכים להתענג על הנוף המרהיב שנשקף ממלון ממילא אל עבר ירושלים העתיקה, שער יפו ומגדל דוד. במלון עצמו ישנם שירותים רבים הכוללים מתחם כושר וספא וכן מסעדות שף מעולות.

מלון רמדה ירושלים

זהו מלון השייך לרשת המלונות העולמית "רמדה" המחזיקה בישראל מספר בתי מלון אך בעיקר סניפיה מתפזרים ברחבי העולם ביעדי תיירות שונים. המלון עצמו גם הוא ברמת 5 כוכבים ונחשב למוביל מאוד גם בזכות מיקומו וגם בזכות השירותים השונים אותם הוא מעניק לאורחיו, מומלץ מאוד ובחום על ידי כותב המערכת לאחר ביקור בו.

מלון רימונים ירושלים

זהו מלון ברמת 4 כוכבים דווקא השייך לרשת הישראלית "רימונים" שגם היא אחת מהוותיקות בישראל, המלון עצמו מונה 287 חדרי אירוח מפנקים, וכמובן חשוב לציין שבנוסף למלון זה מחזיקה הרשת בעוד מספר מלונות ברחבי העיר, המלון הנ"ל ממוקם בשכונת בית וגן שהינה אחת מהשכונות היפות והקסומות ביותר בעיר שכדאי מאוד לבקר בהן במהלך הטיול.

מלון ימק"א

כאן בקטגורית המלונות של שלושה כוכבים אנו שמחים להציג בפניכם את אחד המלונות הכי המומלצים והכי אוטנטיים שיש לעיר הזאת להציע, ימק"א שלוש הקשתות שהינו אחד מהמפורסמים בעיקר בזכות המבנה בו שוכן וממוקם בית המלון. המיקום שלו מול מלון המלך דוד של רשת דן אותו הזכרנו קודם לכן כמומלץ ביותר על ידי רבים וטובים, גורם לו להיות מושלם בעיקר לאלו הרוצים להיות במרכז העניינים אך לשלם מחיר סביר יחסית בשונה מבתי המלון האחרים אותם תוכלו למצוא בקרבתו.

מלון קראון פלאזה

זהו מלון השייך לרשת המלונות של אפריקה ישראל הנחשבת לאחת מהרשתות המוכרות והטובות, המלון עצמו ממוקם בפסגת רם וחשוב לציין שהוא ברמת אירוח של 5 כוכבים, היתרון שלו הוא הקרבה לתחבורה הציבורית ולכניסה לעיר לאלו שרוצים לצאת במהירות מהבלגאן שעוטף את כל המרכז. המלון עצמו נחשב לאחד מהגדולים בעיר ומונה כ 400 חדרי אירוח מפנקים ויפיפיים במיוחד שבהם האבזור הכי חדיש והכי מיוחד כמו שראוי להיות בבית מלון השייך לרשת אפריקה ישראל.

בתי מלון מומלצים בירושלים – בשורה התחתונה:

זה לא כל כך משנה איזה מלון תבחרו מתוך רשימת המלונות המומלצים שלעיל. כל אחד ואחד מהם מספק חוויה בלתי נשכחת, ואם התקציב שלכם מאפשר זאת, שווה להתארח במלונות אלו במהלך החופשה שלכם בירושלים. המלון החביב עלינו במיוחד הינו מלון המלך דוד שבהחלט מספק חוויה בינלאומית במהלך השהייה בו, ולכן גם קשה למצוא תאריך פנוי במלון הכל כך פופולארי הזה. לרשת מלונות דן ישנם גם 2 מלונות באילת, 2 מלונות בחיפה ו-4 מלונות באיזור תל אביב.