Rate this post

מזה שנים ארוכות מסיבת רווקות היא חלק בלתי נפרד מהחתונה. למעשה, עבור רבות מאותן כלות לעתיד, מסיבת הרווקות חשובה לא פחות מהחתונה עצמה. זה הערב המיוחד שלהן, אשר במהלכו הן נהנות מההזדמנות לחגוג יחד עם כל החברות וקרובות המשפחה האהובות עליה, בערב שכל כולו מוקדש לבנות בלבד. במאמר זה אנחנו נתמקד בעריכת מסיבת רווקות בירושלים. נביא בפניכם מספר רעיונות לגבי מקומות בהם מומלץ לקיים מסיבה בירושלים, ובנוסף על כך ניתן לכם מספר טיפים אשר באמצעותם תוכלו לשדרג את מסיבת הרווקות.

מקומות בהם אפשר לערוך מסיבת רווקות בירושלים

  • וילה בירושלים –בעיר ירושלים יש לא מעט שכונות עם וילות ובתים יוקרתיים. לעתים קרובות בעלי בתים אלה משכירים אותם לטובת עריכת אירועים, ביניהם מסיבות רווקות. כך תוכלו ליהנות מבית גדול ומעוצב שיהיה שלכן ללילה אחד, אולי אפילו עם בריכה נלווית להנאתכן. היתרון בעריכת מסיבת רווקות בוילה, היא שתוכלו ליהנות מחגיגה פרטית ואינטימית ובזמנכם הפנוי לצאת לבלות ולקרוע את העיר.
  • בחיק הטבע בירושלים –אם, לעומת זאת, נמאס לכם ממסיבות בין ארבע קירות, אנחנו מזמינים אתכן לשקול בחיוב את האפשרות של עריכת מסיבה בחיק הטבע. העיר ירושלים, כמו גם האזורים הסמוכים אליה, התברכה באינספור שמורות טבע, יערות, פארקים וגינות. אפשר להתחיל את המסיבה בשעות אחר הצהריים, כשעדיין יש שמש, וליהנות ממזג האוויר הקייצי הנעים בירושלים.
  • מועדון ריקודים –ירושלים ידועה ברובע הבליינים שלה, שם תוכלו למצוא הרבה מועדוני ריקודים מסוגים שונים. היפ הופ, דאנס, רוק, רק תבחרו את הסגנון המועדף עליכן ומובטח לכן ערב בלתי נשכח עם בלייני ירושלים.

כיצד ניתן לשדרג את מסיבת הרווקות בירושלים?

  • טיול לילי ברחבי העיר – כדי לחוות את ירושלים באמת, מומלץ להקדיש חלק מהזמן שלכן בירושלים לטיול רגלי ברחבי העיר. ואם אתן מעוניינות בשדרוג לפעילות זו, נסו לעשות זאת בשעות הערב והלילה ומובטחת לכן חוויה קסומה
  • סבב פאבים – גם אם בחרתן באפשרות של שכירת וילה או חדר בבית מלון, מומלץ לצאת לסבב פאבים ולספוג את האווירה של חיי הלילה הירושלמיים.
  • ביקור במקומות קדושים –קשה לדבר על ירושלים מבלי להזכיר את כל המקומות הקדושים ואתרי המורשת,  גם שם תוכלו לשאת תפילה למען כל הרווקות שמייחלות לאביר על הסוס הלבן.