Rate this post

מסיבת רווקים בירושלים

לחברים שגרים בירושלים והסביבה או כאלה שרוצים לערוך מסיבת רווקים בירושלים למרות שאינם גרים בה, יש שפע של אפשרויות מדליקות מכל הסוגים והמינים לחגוג כמו שצריך. ירושלים היא לא רק עיר גדולה, אלא גם מקום עם אווירה ומשמעות, ואפשר לשלב בין הכיף, היופי והייחודיות של ירושלים כדי להרים מסיבה מדליקה באמת.

מסיבת רווקים סביב אוכל בירושלים

אמרתם ירושלים אמרתם אוכל. כל העדות והעמים התקבצו במשך מאות בשנים בירושלים. כל עדה ועם השאירו אחריהם שובל של ניחוחות וטעמים. אפשר להרים מסיבה שכולה אוכל ירושלמי אותנטי, שישגע את חתן השמחה והחברים.

מחנה יהודה: אזור מחנה יהודה הוא אזור שוקק, צבעוני ושמח. אפשר לטייל קצת בשוק ולטעום ממטעמי הדוכנים הרבים: מאפים, חלבה, חמוצים, קפה חזק וכדומה. אחר כך להתיישב באחת המסעדות המיוחדות. מסעדה מסורתית ספרדית כמו "עזורה", או מסעדה אופנתית כמו "מחנהיודה". המטעמים הנפלאים והאווירה המיוחדת אין כמותם לשדרג כל מסיבה.

יש אין סוף מסעדות, בתי קפה וברים בירושלים, כך שכל אחד יוכל למצוא מקום בילוי עם אוכל טוב לטעמו.

למי שאינו מסתפק רק באכילה ורוצה גם להיות שותף בהכנת האוכל, ישנן סדנאות בישול הכוללות סיור מקדים בשוק מחנה יהודה. קונים את המצרכים בשוק, ואחר כך מכינים מהם מטעמים בסדנה.

בנוסף לסדנאות הבישול בשוק ישנן סדנאות בישול רבות בעיר, כמו: סדנאות קונדיטוריה, סדנאות בישול בשר, ועוד.

מסיבת רווקים עם ביקור בכותל

זוגות העומדים להינשא ובני משפחותיהם נושאים תפילה שהנישואין האלה יעלו יפה, שיביאו אושר ושמחה לבני הזוג ויאריכו ימים. אז אם להתפלל, מדוע לא לעשות זאת במקום הקדוש והמרגש ביותר ליהודים? אפשר לשלב מסיבות רווקים עם ביקור בכותל, תוך תפילה אמיתית והנחת פתק בין חרכי האבנים. אחרי התפילה אפשר לטייל בסמטאות העיר העתיקה, לאכול חומוס טוב, להצטלם וליהנות.

מסיבת רווקים בוילה

מסיבות רווקים בוילה הם היום הטרנד הלוהט. שוכרים וילה ללילה או שניים, ואפשר להתפרע בה עם אלכוהול כמים, שכשוך בבריכה, הזמנת צוות ספא מפנק ועוד. יש לא מעט וילות להשכרה לפי לילה בירושלים, חלקן משקיפות על הנוף המרהיב של העיר וסביבותיה.

מסיבות רווקים בירושלים יכולות לכלול שלל של תכניות, כך שכל אחד יוכל למצוא בה את הבילוי העדיף עליו.