Rate this post

העיר חיפה היא העיר השלישית בגודלה בישראל, היא מהווה מרכז תחבורתי, תעשייתי ותרבותי חשוב בישראל וללא ספק החשובה והמרכזית שבערי צפון הארץ. מעבר לכך, מדובר בעיר מגוונת מאוד מבחינת אוכלוסיה, וגרים בה יהודים לצד נוצרים ומוסלמים. כמו-כן, העיר מגוונת מבחינה גיאוגרפית כיוון שהיא כוללת חופים יפהפיים בחלק המישורי, לצד נוף מיוער בחלקה ההררי השוכן על צלע הר הכרמל. שילוב זה בא לידי ביטוי באופן בולט במגוון החוויות אשר מציעות מסעדות בחיפה.

חוויה קולינרית על הכרמל

לרשותם של המעוניינים לסעוד תוך שאיפת אוויר הרים צלול, עומדות מסעדות רבות באזור ההררי של חיפה – איזור הכרמל. איזור זה מתחלק למספר חלקים כמו הכרמל המערבי, הכרמל הצרפתי ומרכז הכרמל, אך את הנתח העיקרי של מסעדות בחיפה בפרט, ומרכז הבילויים העדכני של חיפה בכלל תוכלו למצוא בשדרות מוריה. לאורך השדרה הארוכה, תוכלו להיחשף למגוון רחב מאוד של בתי קפה, מסעדות וקונדיטוריות המעניקים ארומה בינלאומית ואווירה אירופאית בעיר ישראלית.

עיר עם תחתית עממית ומשובחת

סגנון שונה לחלוטין של מסעדות בחיפה תוכלו למצוא בעיר התחתית בשכונת וואדי ניסנאס המפורסמת. החלק החשוב ביותר בשכונה הוא ללא ספק השוק השכונתי – "שוק הוואדי" הממוקם בין רחובות "הוואדי" ו"יוחנן הקדוש". השוק עתיר מסעדות בתל אביב מצוינות המציעות מגוון מאכלים אותנטיים במחירים מעולים, המבוססים על חומרי גלם טריים המסופקים היישר מדוכני השוק. אל תוותרו על ביקור בשוק בו ניתן למצוא ירקות בלאדי רבים. שימו לב, רוב דוכני השוק והמסעדות סגורים בימי א'.

מסעדות גורמה במתחם הנמל

איזור החוף והנמל הם כמובן חלק בלתי נפרד מהעיר, ולאחר שנים ארוכות של פיתוח הסביבה, ניתן למצוא היום מספר מסעדות בחיפה במתחם הנמל. הקשר לים מעלה הקשר אסוציאטיבי למסעדות דגים ופירות ים, אשר אכן קיימות במתחם אך גם חובבי המזון המהיר לא יטמנו ידם בצלחת ויימצאו מסעדות מסוג זה ברחוב "הנמל". יש לציין גם את מסעדת "הנמל 24" הנחשבת למסעדת גורמה מוצלחת במיוחד, אשר שמה יצא למרחוק בחיפה ובכלל. בתיאבון!