Rate this post

משה חוגג נמצא בעין הסערה כבר כמה שנים מאז רכש את בית"ר, הדעות חלוקות השערות שונות הופצו לאוויר והרבה שאלות… החלטנו לתת את טור הדעה שלנו על משה חוגג, איך הוא נראה בעינינו מה מייצגים המהלכים שלו והאם הוא אדם חיובי לכדורגל הישראלי?

עשה דברים

לפני שנעסוק בחוגג אני רוצה להחזיר אתכם לבעלים קודם של בית"ר גם היה דמות שנויה במחלוקת והוא מר אלי טביב שבעינינו היה גאון כדורגל כשלעצמו וידע לשלוף שחקנים ולהרכיב פאזל של קבוצה שתהווה כדורגל התקפי וכיף למראה עין.

אותו אלי טביב נתקל בחומה הגזענית שעלתה לו לא מעט כסף בקנסות בבתי הדין, כשניסה להילחם בתופעה הוכרזה כנגדו מלחמת חורמה מצד אותם אוהדים שעשו הכל כדי שהוא ימכור את הקבוצה.

נזכיר לכם עוד בעלים שהיה דמות שנויה במחלוקת גידמאק, גם הוא ניסה לשבור את החומה הגזענית ונתקל באותה מלחמת חורמה.

עכשיו נחזור למשה חוגג, מר משה חוגג לדעתנו הגיע לבית"ר מכל הסיבות הטובות שאפשר להעלות על הדמיון, האיש נמצא בהליך חזרה בתשובה ומחפש לעשות מעשים טובים, ברור שיש לו זיקה ואהבה לכדורגל הוא כבר לפני היה תומך נלהב של הפועל באר שבע, אבל יש הבדל בין לאהוד קבוצה ולהיות משקיע שלה לבין לנהל אחת כזו.

זה מקצוע בפני עצמו, לא אלונה, לא גולדאהר, לא שחר, לא שירצקי ולא בעלים אחרים וטובים עשו את המהפך ביום אחד והביאו אליפויות וגביעים, זה הליך שלוקח זמן, לבנות צוות ניהולי, צוות מקצועי, להתוות דרך, עושים הרבה טעויות בדרך ולומדים תוך כדי תנועה וכך גם משה חוגג.

לדעתנו משה חוגג כבר עשה המון בכדורגל הישראלי, אין לו עוד אמנם תארים עם בית"ר שאפשר להתגאות בהם אבל הוא הוליך מהלך מבורך, הראשון היה עם עלי מוחמד, נוצרי או לא נוצרי בעבר אף בעלים אחר לא היה מסוגל להביא שחקן לבית"ר שקוראים לו מוחמד, חוגג הראה שהוא לא נרתע מאף אחד ושבעיניו כולם שווים, לא משנה אם אתה מוסלמי, נוצרי או יהודי והקהל קיבל… השנה הוא ניסה לעשות מהלך שעוד לא ברור אם יצא לפועל או לא וזה משקיע ערבי מוסלמי בבית"ר ורוב הקהל קיבל! ולא רק שרוב הקהל קיבל אלא גם סוף כל סוף הקהל השפוי והשקט של בית"ר השמיע את קולו ותמך בפומבי בעסקה.

אם העסקה תצא לפועל חוגג יוכל להתמודד עם הכסף של שחר, אלונה וגולדאהר וישים את בית"ר במקום אחר.

עוד אתרים שיעניינו אותך:
אתר בפנטן – להגן על עור תינוקך