Rate this post

השטיחים הם אולי הרהיט הכי נפוץ שקיים בישראל, כמעט כל בית בישראל מחזיק לפחות שטיח אחד או שניים במינימום, את שטיחים אלו יש לתחזק באופן שוטף בכדי שלא יצברו אבק ( הגורם מספר אחד להופעתם של קרדיות האבק הוא אותה שכבת אבק שמצטברת על השטיח ) כמו כן השטיחים הללו עלולים להיות מוכתמים במקרים רבים וזאת מכיוון כי אותם שטיחים לרוב נפרשים באזורים כגון סלון הבית וחדר הטלוויזיה אותם אזורים שבדרך כלל גם אוכל מוגש בהם בין אם זה עבור אורחים שהזמנו לבין אם זה ארוחה מול הטלוויזיה.

איך להילחם בכתמים שנגרמים כתוצאה מאוכל על פני השטיח?

ובכן במידה והכתמים לא הוסרו מהשטיח באמצעות חומר ניקוי רגיל ניתן לבצע ניקוי שטיחים באמצעות חברה מקצועית כגון בקשי ניקוי שטיחים ירושלים, חברות מקצועיות אלו עושות שימוש בחומרים מיוחדים ובמכונות שמבצעות את הניקוי באופן יסודי על ידי קיטור הנכנס בין סיבי השטיח.

אין כל אפשרות אחרת לנקות כתמי אוכל ושתייה יבשים וגדולים מהשטיח ללא התערבותה של חברה מקצועית העושה שימוש במכונות והחומרים שציינו קודם לכן.

קרדית האבק איום ממשי על תושבי הבית

קרדית האבק היא הסיבה למקרי אלרגיה רבים, אקרית זו מתפתחת ומתרבה בדרך כלל על רבדי אבק המצטברים במקומות שונים בבית כאשר השטיח הוא אחד מבתי הגידול העיקריים שלה, האבק שמצטבר על השטיח במקרים רבים איננו גלוי לעין מכיוון והוא נמצא בין סיבי השטיח הפנימיים, בכדי לנקות את האבק בצורה יסודית יש להוציא את השטיח החוצה ולהפכו ואז לדפוק עליו בחוזקה בכדי להוציא את כל חלקיקי האבק שמסתתרים בין סיבי האבק.

אל תתפשרו על ניקוי השטיח ועל הבריאות של יושבי הבית

כמו שכבר הסברנו קודם לכן ניקוי אבק יסודי של השטיח אמור להעניק פתרון וצעד נגד מניעתי לאקריות האבק שמתרבות ומתקיימות על אותם שטחים קטנים בין סיבי השטיח בהם אבק מצטבר וקשה מאד להסירו בשיטות הרגילות שבהן נוקטים בדרך כלל.

במידה ויש לכם כבר את קרדית האבק על השטיח תאלצו להשתמש בקיטור מיוחד שעובד על טמפרטורה של למעלה מ-60 מעלות צלסיוס וגורם להשמדתם של הקרדיות ולחיטוי השטיח.

את פעולות אלו לצד העלמת כתמים עיקשים ניתן לעשות באמצעות העסקת שירותיה של חברה מקצועית לניקוי שטיחים, בירושלים קיימות מספר חברות שכאלו כאשר הבולטת, הוותיקה ובעלת הניסיון העשיר ביותר היא בקשי שטיחים.