Rate this post

אחד מן הדברים הנפלאים ביותר בארצנו הוא העושר התרבותי הרב שיש בה. אם ננסה לשים את האצבע על העיר הכי עשירה בתרבות במדינת ישראל נגלה בנקל כי מדובר בירושלים, שכנראה עומדת גם בראש מצעד הערים העולמי בקטגוריה הזו.

אין אפילו תייר אחד, אשר מגיע לישראל ולא נוסע לראות את העיר שחוברה לה יחדיו. העיר אשר עליה נלחמו במשך אלפי שנים, העיר שבה יש את האפשרות הנדירה לראות את שלושת הדתות חיות אחת לצד השניה, לא תמיד בשלום, אך בסוג של רגיעה. אחד מן הדברים המעניינים ביותר בכל הנוגע לירושלים הוא העובדה שניתן לטייל בכל חלק מן העיר העתיקה, להפוך כל סלע בדרך ובכל אחד מן הצעדים שתעשה בעיר ייתגלה לפניך סיפור נוסף שעוד לא הכרת. בין אם מדובר על הכותל המערבי, על משכנות שאננים או על השערים לעיר העתיקה, לכל אחד מהם סיפור יחיד ומיוחד אודות האירועים שהתרחשו בקרבתו והאנשים שנהרגו עבורו.

אך ירושלים לא משלבת היא לא רק היסטוריה. ירושלים היא עיר צעירה ותוססת, עיר שבה תוכלו למצוא את כל מקומות הבילוי וההנאה המתקדמים והמעניינים ביותר, עיר בה תוכלו לגלות מקומות חדשים בכל פינה, בין אם מדובר בשוק ובין אם במרכז העיר.

אחת מן האטרקציות הגדולות ביותר בשנים האחרונות הם טיולים רפואיים. אותם טיולים משלבים לרוב טיפולים רפואיים בארץ (מדינתנו נחשבת למובילה בתחום הרפואה גמו גם בתחום הניתוחים הפלסטיים כמו הגדלת חזה, ניתוחי פנים ועוד.) יחד עם ביקור במקומות החשובים במדינתנו. כמעט ואין שום סיור, או טיול כלשהו בישראל אשר לא מתחיל ונגמר בירושלים בירתנו והסיבה לכך היא מרכזיותה.

עצם העובדה כי ירושלים היא חלומו של נוצרי, מוסלמי או יהודי אשר נולד מעבר לגבולות ישראל, הופכת את ירושלים ליעד אטרקטיבי מאד עבור כל מבקר בארץ. כל אחד מן אותם מבקרים גדל על ערכים אשר מדגישים את חשיבותה של העיר לדת בה הוא מאמין, שמסביר מדוע נלחמו  על העיר הזו במשך שנים רבות כל כך וכאשר הוא אכן מצליח להגיע ולבקר בה, עבורו זוהי הגשמת חלום. ביקור בעיר שעליה שמע כל כך הרבה, בעיר שיכולה לספר לו עוד ועוד!