Rate this post

בדרך כלל אנחנו רגילים לשכור רכב כשאנחנו נוסעים לטייל בחו"ל, אבל השכרת רכב בארץ משרתת היטב את אותם אנשים שאינם מחזיקים ברכב פרטי ורוצים לצאת לחופשה בארץ.

ירושלים מומלצת מאד למטיילים שרוצים ליהנות ממקום נדיר שמשלב היסטוריה עתיקה יחד עם עיר מודרנית שוקקת. ירושלים מציעה לכם שרידים ארכיאולוגיים, ציוני דרך רוחניים ומסעדות ברמה עולמית – הכל במקום אחד. השכרת רכב בארץ תאפשר לכם טיול בירושלים, שהיא עיר אחרת ומיוחדת בעולם בכלל ובארצנו בפרט.
יש עוד דרכים לטייל בירושלים עם רכבים, אוטובוסיום וכדומה. חברת ברזני הסעות צי של למעלה מ- 140 כלי רכב שונים: אוטובוסים, טרנזיטים ומיניבוסים שבעזרתם תוכלו לעשות טיול בירושלים ובארץ בכלל.

יש בעולם מספר קטן של מקומות שיש להם גם משמעות דתית, גם היסטורית וגם פוליטית כפי שיש לירושלים, העיר הקדושה לנצרות, ליהדות ולאסלאם. בעת טיול בירושלים מתעוררת ההיסטוריה לחיים כמעט בכל צעד שתעשו בה. אבל ירושלים היא גם עיר משגשגת, יפה ומודרנית שבה תוכלו ליהנות מאומנות, מסעדות וחיי לילה. היא עיר בטוחה מאד אם אתם מטיילים לבד או עם בני המשפחה והיא מציעה לכם חופשה מדהימה. נתעכב בקצרה על אזור העיר העתיקה.

בעיר העתיקה בירושלים תהיו מוקפים בחומות העיר שגילם כ-500 שנה. העיר העתיקה עצמה משרה אווירה מיוחדת במינה מבחינה גיאוגרפית וארכיטקטונית. בתוך החומות הגבוהים מגובבים הבתים בתחושה של חוסר סדר, או אולי באיזה שהוא סדר שאנחנו לא מסוגלים לתפוס. בכל מקרה תיהנו מאד להחנות את הרכב מחוץ לעיר העתיקה ולטייל ברגל ברחובות הצפופים של השוק המקורה, לעבור על פני חנות הקבאב ולהריח ולטעום ממטעמיו. לאחר מכן אתם מוזמנים לעלות במדרגות ברחוב חב"ד ולטפס לגגות הריקים מעל השוק עצמו, שאליהם בקושי מסתננים רעשי המסחר של השוק. מלבד המראות, תוכלו ליהנות גם מההרגשה של האבנים השחוקות שמחליקות מתחת לנעליכם ומריחם החריף של עשבי תיבול שנשים פלסטיניות מציעות למכירה ליד שער שכם.

השוק בעיר העתיקההוא אחד המקומות המומלצים ביותר בארץ לרכישת מזכרות אותנטיות לחופשה שלכם. בעת הרכישה אפשר להתמקח עם המוכרים ולקבל מהם מחיר טוב. יודעי דבר ממליצים להציע מחצית מהמחיר שקבע המוכר…

ואם אתם בעיר העתיקה, בוודאי לא תדלגו על ביקור בכותל המערבי. הכותל הוא המקום הקדוש ביותר ליהדות שאליו מגיעים מיליוני מבקרים בכל שנה כדי להתפלל, הוא חוויה כשלעצמה. קטע קטן זה של קיר עתיק נחשב לשריד האחרון של בית המקדש השני. ביקור בכותל הוא חוויה רבת עוצמה. תוכלו גם להחליק אל בין סדקי הכותל פתקה ובה משאלת לב או תפילה.

מידע שימושי: השכרת רכב בירושלים