1/5 - (2 votes)

ירושלים נחשבת לעיר מאוד מתויירת עם מגון עצום של אתרים ומקומות לראות. למעשה, אם חושבים על זה אפילו כמה שבועות לא יספיקו לכסות את כל המוזיאונים, האתרים ההיסטוריים, האתרים הקדושים והאטרקציות שיש לראות בעיר. הנה כמה מקומות שרק הירושלמים מכירים…כאלה ששווה גם לכם להכיר.

האתר הראשון שלא הרבה אנשים מכירים מכונה ”טיפות של מים“. מדובר במזרקה ייחודית שהיא בעצם הראשונה שהוקמה בעיר הבירה ובה ניתן להתרשם מפסלים של אריות. המזרקה ממוקמת ממש בסמוך לגן הפעמון וזהו הזדמנות נפלאה להכיר את ההיסטוריה שמאחורי גן הפעמון ויחד עם זאת להתרענן בימות הקיץ החמים במי המזרקה הצוננים.

אתר שני המוגדר כאחד האהובים על הירושלמים הוא מערת צדקיהו הממוקמת בין שער שכם לשער הפרחים. בעלות סמלית של כמה שקלים בודדים, תוכלו לאדת במדרגות אותן חצבו באבן ירושלמית ולהגיע אל תוך מערה היסטורית קדמונית מדהימה המשתרעת על פני 9,000 מ“ר. מתוך המערה יוצאת נביעה קטנה והיא מובילה לפתח של הר הבית. בקיצור, מקום מיוחד במינו.

אם בא לכם להרגיש לכמה רגעים ממש בוינה על כל המשתמע מכך, מהאווירה ועד לאוכל, תוכלו להנות מבית קפה אירופאי הממוקם בלב ליבו של הרובע המוסלמי ונקרא הפינה האוסטרית. המקום מציע מגוון של מטעמים מיוחדים וממוקם ברחוב ויה דולורוזה 37.

מקום נוסף שלא הרבה אנשים מכירים ומאפשר צפייה בנוף על העיר העתיקה כולה מכונה תצפית הנציב. התצפית ממוקמת בסמוך לטיילת ארמון הנציד וממנה אפשר לצפות על העיר כולה, לחוות את המושג אוויר הרים במלוא מובן המילה וללכת בין השבילים של הפארק.

עוד אתרים שיעניינו אותך:

עופר איתן – על חברת טכנולוגיית השיווק שהונפקה בבורסה של קנדה