1.2/5 - (8 votes)

רבים מהאנשים המבקרים בירושלים יוצאים עם רשמים ותחושה דומה- מדובר בחוץ לארץ, חו"ל מעבר לפינה ובמרחק נגיעה. העיר היפיפייה ששורשיה נטועים בהיסטוריה הרחוקה, שמעמדה הדתי, התרבותי, החברתי גבוה לאין שיעור ושהאווירה בה נפלאה – מציעה אין סוף סגנונות של חופשה. רבים חושבים שלהגיע לירושלים ולטייל בה זה אומר הרבה היסטוריה, הרבה תרבות, הרבה אוירה, המון רוחניות ונופך של קדושה. הכל נכון ומדויק, אבל בירושלים אפשר גם להתפנק. ביקור בירושלים לא חייב להיות ביקור "כבד", משפחתי, מחנך ומלמד, הוא יכול להיות גם פינוק אחד גדול. חוץ מזה מי אמר שקצת ערך מוסף של תוכן פוגע באווירת הפינוק? ההפך הוא הנכון – זה רק מוסיף.

אז איך אפשר להתפנק בעיר הקודש?
כשאנחנו מדברים על חופשה מפנקת אנחנו למעשה מחפשים מספר קריטריונים שיוסיפו מימד של פינוק לחופשה שלנו. יש כל מיני חופשות- טיולים, מסעות, אתגרים, אטרקציות, ביקורים אבל פינוק יש רק אחד. כדי להפוך חופשה למפנקת יש להקפיד על כמה פרמטרים, אותם נציג ועל הדרך גם נראה לכם איך ניתן לסמן על כולם וי כשבוחרים בירושלים כיעד לחופשה:
1.    קרבה – לא צריך לנסוע חמש שעות לכל כיוון ואין צורך לתפוס טיסה. ירושלים נגישה וקל להגיע אליה וזהו רבותי אחד התנאים החשובים לחופשה מפנקת. מי שצריך להתאמץ כל כך כדי להגיע ללוקיישן מפנק עובד קשה מדי מכדי להצליח במלאכת הפינוק.
2.    ניתוק והתרגעות – תנאי רב חשיבות בדרך לפינוק הוא ניתוק. כשאתם מגיעים לירושלים אתם מחליפים פאזה, מתנקים ומתנתקים, שואפים לריאות אויר הרים צלול כיין ולוגמים איזה כוס שיכר איכותית- יש יותר פינוק מזה?
3.    שינוי אוירה – ירושלים היא המקום לשנות בו אווירה. להשיל מעליכם את תלאות היום יום, להתרווח, להירגע, לנשום עמוק ופשוט לשנות את התפאורה ולהחליף ערוץ. כל פינה בעיר מציעה לכם נוף אחר ושונה ממה שאתם רגילים אליו, מראות ייחודיים ויוצאי דופן – והנה יש ציון עובר לעוד פרמטר חשוב של פינוק מושלם.
4.    אוכל טוב – שינוי אוירה יש, ניתוק יש, יין טוב יש, מינימום מאמץ להגיע לחופשה יש, יכולת להתרווח ולהירגע יש ויש אז מה עוד נשאר? נכון. אוכל טוב- בירת ישראל יכולה בקלות לשאת את התואר בירת הקולינריה של ישראל. עשרות מסעדות מכל הסגנונות ומכל הטעמים פזורים בכל פינה בעיר הפלורליסטית הזו. עירוב של תרבויות, נופים, סגנונות ואוכלוסיות מבטיח גם ערב רב של חוויות ומגוון נרחב של סגנונות אוכל- מיום יומי ושגרתי, דרך דוכני רחוב, עבור במסעדות עדתיות וכלה במסעדות יוקרה בעלות שם.
5.    לינה– מלונות בירושלים לבילוי חופשה מפנקת לא חסרים כמו שתוכלו לראות בדף זה. בכל פינה בעיר יש בתי מלון ברמה גבוהה ביותר הכוללים את כל המתקנים הנחוצים כדי להפוך את השהיה שלכם לנוחה, נעימה וסופר מפנקת. הפינוק האמתי בכל חופשה מתחיל ונגמר במלון בו תבחרו לשהות – אם המיטה נוחה, הבריכה מאובזרת, האוכל איכותי והמתקנים מפנקים יש לכם למעשה כל מה שנחוץ לחופשה מפנקת מושלמת.
6.    עניין – כולם יודעים וכפי שהבהרנו היטב חופשה מפנקת משמעה ניתוק, רביצה, חוסר מעש, מנוחה, אוכל טוב ועוד. אבל יש כאן סכנה- שעמום! יש לא מעט זוגות שמסיימים להתפנק מהר מאד ולאחר עיסוי, ארוחה טובה ומנוחה ממושכת רוצים גם קצת פעילות מעניינת. בירושלים תמצאו הרבה עניינים בהרבה תחומים. תוכלו לבחור מינון מתאים של היסטוריה, דת, תרבות, נוף, קדושה, קניות או כל דבר אחר שמצוי בשפע בהישג יד בעיר הבירה הקסומה שלנו.

לסיכום, ירושלים היא עיר המתאימה לכל סוגי החופשות, ביניהן גם לחופשה מפנקת. כדי להתפנק בירושלים אתרו מלון המציע חופשה מפנקת, בחרו כמה מסעדות טובות וסעו להתנתק ולנוח.