Rate this post

3 מהדתות המוכרות והעתיקות ביותר בעולם מכירות בירושלים כעיר הקודש שלהן, אותן דתות הן כמובן היהדות, הנצרות והאיסלאם, עובדה זו גורמת לאזרחים זרים רבים מכל רחבי העולם לבוא ולפקוד את העיר ואת האתרים הקדושים של דתם, בשנה בה אין שום עימות צבאי בינינו לבין שכנינו הערבים אותם תיירים זרים מציפים את רחובות ירושלים, את המלונות הקיימים בעיר, את המסעדות ואת שאר האטרקציות שהעיר ירושלים מציעה.
אך לא רק תיירים זרים מגיעים לנופש בירושלים אלא גם אזרחי ישראל פוקדים את עיר הקודש, בירת מדינתנו וזוהי בדיוק הסיבה שבעקבותיה אנו נמליץ בפניכם על המלונות המומלצים ביותר בירושלים.

המלונות המומלצים לקיץ 2014 בירושלים
ובכן המלונות הבאים שנציג בפניכם הם כאמור המלונות המומלצים ביותר לקיץ 2014 על פי תגובות של גולשים באינטרנט ( המידע נאסף מכמה אתרים שונים שם מלונות אלו קיבלו ציוני שבח גבוהים ).
1.    מלון ממילא- מלון ממילא נמצא אולי בלוקיישן המוצלח ביותר שאפשר לבקש במידה ואתה רוצה לבקר בירושלים ובאמת לחוש אותה, המלון ממוקם אל מול חומות העיר העתיקה מצד אחד ומצד שני צמוד למרכז הקניות ממילא שמוכר היטב בירושלים. המלון עצמו מעוצב ומאובזר ברמה גבוה ותושבי המלון יכולים ליהנות מאינטרנט אלחוטי בחינם בכל שטחי המלון.
2.    מלון המלך דויד- מלון המלך דויד הוא המלון המוביל בירושלים ובין המומלצים ביותר בארץ בכלל, זהו מלון אשר מארח נשיאים וראשי ממשלות ולכן אפשר להבין כי הרמה היא מהגבוהות שקיימות בארץ.
3.    מלון קראון פלאזה ירושלים – מלון לרשת המלונות פלאזה, נחשב לאחד המפוארים והמפנקים שקיימים בירושלים ובארץ בכלל, המלון מציע שירותי שאטל מהמלון למרכז העיר ללא כל עלות כחלק מהשירות, המלון עצמו ממוקם על גבעת רם, אחד מהמקומות הגבוהים ביותר בעיר ובזכות כך מתאפשרת תצפית מרהיבה ביותר של נוף העיר. המלון עצמו ממוקם ליד בנייני האומה ושוק מחנה יהודה.
4.    מלון דן ירושלים- דן ירושלים הוא אחד מרשת מלונות דן היוקרתיים, המלון ממוקם על מדרונותיו של הר הצופים ומציע לאורחי המלון אווירה שקטה הרחק מההמולה של העיר הצפופה, מתקני המלון, החדרים והשירות של עוביו נמצאים ברמה הגבוה ביותר שניתן לדרג בארץ ובהחלט אפשר לשבץ את דן ירושלים גם כאחד מעשרת המלונות המומלצים ביותר בארץ.