Rate this post

ימים לא קלים עוברים על העיר ירושלים מאז פרוץ אינתיפאדת היחידים כמו שמכנים אותה בכלי התקשורת, אינתיפאדה שונה מהקודמות לה, כאשר פה בניגוד לקודמות אנו גם עדים לנערים ונערות אשר לוקחים סכין, עוזבים את הבית, ויוצאים ליטול חיי אדם. הקרבה של העיר ירושלים לשטחי יהודה ושומרון וכמובן גם למזרח ירושלים משם יוצאים רוב המחבלים של אינתיפאדת היחידים, גורמת לה להיות במוקד של רובם. סמטאות העיר העתיקה ורחובות העיר ראו דם רב נשפך בהם מאז פרוץ המהומות לפני מספר חודשים.

אחת ההשלכות הראשוניות ביותר של האינתיפאדה הזו הייתה נהירת הציבור מירושלים. מעיר שוקקת חיים, בה עשרות אלפים מבלים בבתי הקפה, במסעדות וברחובות העיר, בסמטאות העיר העתיקה, הפכה העיר לשוממת ביום אחד. הפחד המתמיד מחשש להיות קורבן לפיגוע הדקירה הבא השפיע מאוד על העיר ובעלי העסקים ואפילו התיירים נשארו בתל אביב ולא פקדו את עיר הקודש. בימים אלו, תפקידה של החברה הישראלית למודת הקשיים הוא לחזק את ירושלים ותושביה, לחזק את בעלי העסקים שחווים ירידה בהכנסות וכמובן להראות לתושבי ירושלים והמדינה כולה שלא כל כך פשוט לשבור את עם ישראל. כמו בתקופת עמוד ענן וצוק איתן שבכל תושבי המדינה התגייסו לעזרת תושבי עוטף עזה מבחינה עזרה לוגיסטית וכלכלית, כיום אנו צריכים לעמוד לצד תושבי הבירה והעסקים שלה.

תושבי ירושלים הראו איפוק גדול מאוד בסיבוב האלימות הנוכחי ואנו מראים לעולם שעם ישראל אינו נגרר לאלימות ופרובוקציות מיותרות, זוהי אף פעם לא הייתה דרכו של עם ישראל וגם לא תהיה, ותושבי ירושלים האמיצים מוכיחים זאת כל יום מחדש על ידי כך שלא ננקטת גישה אלימה אלא מכילה על ידי תגבור כוחות משטרה ומשמר הגבול העיר שעושים עבודת קודש יומם וליל על מנת לשמור על תושבי ירושלים.

עוד משהו שיעניין אותך:

מטרנה – להזמנה אונליין

מטרנה באתר BE

רכישת מטרנה – רמי לוי

מטרנה – השוואת מחירים